Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hvordan gjør dere det når dere skal treffe noen derifra? Inviterer dem hjem til dere? Har ingen bf i bildet og har derfor sjelden fri. Kun litt barnevakt i ny og ne. Blir vanskelig da og skulle treffe noen ute. Tør dere invitere dem hjem som føste treff? Føler det blir feil å ha folk rennende på døra her. mini sover jo da, men allikevel.. Hvordan gjør dere det?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg syntes at man ikke skal invitere folk hjem til seg selv første gangen. Man bør alltid møte dem på et sted med masse folk, og greit at de ikke vet hvor du bor. Bare sånn for sikkerhets skyld. De er karnsje ikke den personen de ga seg ut for å være, eller du rett og slett ikke vil møte de igjen og helst vil avslutte møtet tidlig. Skjønner det er vanskelig å få til å møtes andre steder. men tenk på sikkerheten til både deg og barnet. Få heller barnevakt et par timer og møt han på kafe første gang. så kan du eventuelt invitere hjem til deg en kveld etter det hvis dere trives sammen.
Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Spørs litt hvor "godt kjent" man har blitt på forhånd føler jeg. Jeg gir meg alltid god tid til å skrive via nettet (mer eller mindre daglig kontakt i 2-3mnd) før det eventuelt er aktuelt å møtes in real life. Da har jeg fått en viss pekepinn på hvordan personen i andre enden er. Pleier også å prøve å finne ut om de har profiler andre steder på nettet, så kan man sjekke om personen " er den samme" der. Hvis de bare er ute etter en ting, eller har litt "rare" tendenser tror jeg de avslører seg eller rett og slett ikke gidder å skrive frem og tilbake over lenger tid. Mulig jeg er naiv her altså, men det er i alle fall min erfaring. Så mitt råd er å gi seg god tid før man velger å møtes. Da tror jeg ikke det er noe i veien for å møtes hjemme. Et annet råd er jo å ha sagt ifra til ei venninne eller familie at du skal ha en date hjem da, så skulle det være noe kan du få kontakta dem veldig fort.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 da ville jeg heller mødt han på et offentlig sted der det er en del folk på dagtid. selv om barnet må være med. men jeg er veldig glad i og værne om hjemmet mitt og veldig redd for fremede menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå