Gå til innhold

Nå har kjærsten min dratt for å

Anbefalte innlegg

Skrevet

ta sin siste eksamen :o) er så stolt av han!!!!

Nå er han (om 4 timer) sivilingeniør etter 5 lange år på skolen :o)

om under en uke tar jeg min siste eksamen for å få studiekompetanse, og da er det min tur til å sette meg på skolebenken.

blir veldig rart, vi bytter helt... fra å jobbe 100% i flere år skal jeg bare være student og ha en liten stilling på jobben, og han skal jobbe 100% og slippe å levere oppgaver, eksamen ol...

gleder meg til høsten, jeg :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende :) Hva slags linje går han?

Min kjære har akkurat dratt for å ha eksamen han også :) Men han går andre året på ingeniør da, så han har fortsatt litt igjen...

Jeg hadde siste eksamen min igår på første året på ingeniøren :) Men gubben har fortsatt dagens pluss en eksamen til før han er ferdig for sommeren :)

Skrevet

han tar master på Ås, er ikke sikker på linje, er det noe som heter "trelinja" mon tro? han har iallefall tatt flere fag og lært om trær... også tok han bygg på HiO.

Skrevet

Oi, så gøy!

Jeg og min kjære går også bygg :)

Vi har lyst på master vi også, men den linja vi begge har lyst på finnes kunn i trondheim foreløpig, det blir langt unna faren til sønnen min... 70 mil for å være nøyaktig...

Begynner kjæresten din å jobbe nå, eller venter dere til høsten?

Her i hus skal vi ha sommerjobber begge to, pluss at vi skal flytte og total-renovere... Så tror ikke det blir stort med ferie i år! :(

Skrevet

skjønner... 70 mil er langt...

Han begynner å jobbe 2 juni, fri hele juli og begynner igjen i august...

men han har en hvilende nattevaktstilling på en pu-bolig i tillegg til den nye jobben, da, så han får nok kjørt seg... :P

totalrenovering er gøy :o) gjorde det der vi bodde før... fikk det akkurat som vi ville ha det! nå har vi flyttet til noe større, så det er noe som må gjøres ger i løpet av sommeren også. jeg har lyst til å ta både kjøkken og bad, men det ser greit ut, så vi får se om vi gidder å bruke penger på det akkurat nå... hage og uteplass er litt viktigere ;o) vi har noen (familie)hytter vi skal innom i ferien, også skal vi en tur til dyreparken, så det blir ikke så mye ferie her heller egentlig... menmen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...