Dozer Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Skulle de kommet i dag?? Er så lei av at Nav ikke klarer å ordne ting når de skal det, men kan liksom ikke kjefte før jeg er sikker på jeg egentlig skulle hatt de pengene!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 De skal vel egentlig komme i slutten av mnd her, men jeg fikk mine på onsdag!
pandabjørn Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 utbetaling er i dag, men det sier seg selv at de klarer ikke få ut alle pengene i dag ! jeg også venter på FP + feriepenger fra i fjor så vi får nok penger i løpet av man-tirs tenker jeg
Kamomille Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 utbetalingsdatoen varierer fra kommune til kommune, så du må se i vedtaket dit hvilken dag DU skal ha penger. Pengene utbetales manuelt, så derfor er det ikke sikkert du får med samme dato hver måned.
Tia med 2 ♀ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 her var det 25 men så ble det flyttet til 30. Og uten at de ga beskjed. Fikk vite det når jeg spurte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå