Gå til innhold

Noen som spiller Quadra Pop på mobilen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er totalt hekta, men lurer på om det er mulig å få mer enn 105 000 poen på det dumme spillet? alle rekordene mine ligger rundt om der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe, ja JEG spiller Quadra pop, hvis jeg kjeder meg veeldig :) (på møter, på bussen osv) Det var da en UTROLIG høy score du hadde??? Helt sinnsykt! Min beste er 17855! Trodde DET var mye jeg, hihi.

Skrevet

Jepp, er hekta, sitter på do og spiller hehe, kmmer meg aldri ut derfra...

Skrevet

Jeg er sånn innimellomspiller, så har ikke høyere score enn 23490.

Skrevet

Min beste er 42480, men jeg kan ikke spille det mer, for da fortsetter hjernen min å spille på egenhånd etterpå, og jeg hører den sykt irriterende musikken i huet hele dagen.

Skrevet

min rekord nå er 1494540..:P har kommet over 2 mill en gang.. men da bare begynte den på 0 igjen:S

Skrevet

min er 2461225 =) hadde en hekta periode ja!!

Skrevet

min samboer kan nesten ikke gå på do uten mobilen sin.. han har en rekord på over 3 mill.. da har han holdt på i flere uker:) han kan bli sittende i en halvtime på do og spille. hehe. men i dag fikk han ny telefon som ikke har det spillet så nå får han finne seg en ny hobby på do.

Skrevet

Helt hekta! Spiller hver kveld når jeg har lagt meg. :)

39460 er min rekord, så er ikke kommet så langt enda.

Skrevet

det er sykt hvor hekta man blir!!! men det tar laaang tid...hehe

Skrevet

Hihih, trodde det bare var jeg som var hekta :o)

Rekord på litt over 300000 spiller hver eneste kveld når jeg har lagt meg, mao laaaange netter. Thihih

Skrevet

Jeg har brukt så mange timer på dette spillet, at jeg vurderer å slette heile greiene:) huff..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...