Gå til innhold

kan hate min mann te tider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud...e det mulig at man virkelig ska ha et te barn me han. noen gang har æ mest lyst å be han dra dit peppern gror...blææææ

har ei datter på 3 år...flott trass alder....te tider e det ikke like lett..men noen gang syns æ at han ska tenke over ka han sir te ho...ho e bare 3 år ikke 23 år...

nesten hver mårra ska ho trasse...å mårran e selvsagt ikke den beste tida på dagen...i dag gikk det så greit helt te dem sku kjøre på jobb, da ville ho ikke gå å sett eseg i bilen...han prøvde å få ho me seg...men nei, å tydligvis va ikke tålmodigheta hannes på topp i dag...så litt frem å tebake endte det me at æ bærte ho i bilen...han satte belte på...sa han va så lei detta styret at ho kan bare sitte der å råtne....da alltså kjente æ at æ holdt på å..... aaarrrrgggggg ja!!! sitte der å råtne nei fy fan det sir man bare ikke te ei på 3 år uannsett kor trassig ho e...

flere gang så tenker han ikke ka å kem han sir ting te...kan selvsagt å si ting som burde vært usakt te tider...men ber ho ikke sitte der å råtne!!

mannfolk alltså....argggg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg der, sånn sier man ikke!

Skrevet

hmm, minner meg om stefaren min. Men nå var han ekstrem da. Vi kranga som bare det, Ja til og med da jeg bare var en 3-4. Han tenkte overhode ikke på at han var en voksen mann og jeg ei lita jente. Han sank omtrent rett ned på mitt nivå/ alder.

Han sa så mange stygge ting til meg at jeg hadde vel ikke tro på meg selv da jeg kom i tenårene og spes ikke når det gjalt å få seg jobb.

Han har fortalt meg igjennom hele livet hvor dom og udugelig jeg var. Jeg kom aldri til å oppnå noe som helst osv.

Fatter ikke at mamma ikke gikk fra han. det var rett og slett psykisk mishadling.

Nå mener ikke jeg at du skal gå fra han eller at han er lik min stefar, men ikke la han si stygge ting til jenta di. Faren er stor for at hun husker det som blir sagt til henne.

Skrevet

ja nei...hadde han oppført seg sånn så hadde vi nok ikke vært sammen lengre..det ska være sikkert..kan ikke forstå folk som ikke går fra mannfolkan sine når de blir behandlet som et null eller evt barna!

ska nok ha et allvors ord med han i kveld, sånn sir man bare ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...