Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det? Hvor får man kjøpt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett at de selger det på Barnas Hus.De har flere farger og modeller å velge imellom.

Ellers har jeg kjøpt en vattert på Kid som jeg bruker.

Er fornøyd med den, men må nok kjøpe en ny fordi den snart ikke er lang nok til tulla mi.De på Barnas Hus er mye lengre.

Veldig fin å bruke fra den lille begynner å bevege seg selv til høyre,venstre og snu seg rundt på natten.Som mor sover du mye bedre med babysafe,da du vet at de ikke får snudd seg på magen!

Skrevet

Jeg har bare positvit å si om den, elsdste gutten min brukte den fra han var 9 mnd, natta ble en drøm. Idag skal jeg kjøpe en til minstegutt på 7 mnd for han har drevet meg til vanvitt de siste nettene, snur og reiser seg opp hele tiden. Den gamle må jeg nok kaste, var godt brukt.. :) Kjøper dem på Reflex.

Skrevet

Tusen takk for svar!!! Er det sånn med seler som festes i sengen dere har? Har vanlig pose fra før (grobag), men i natt var jeg tilfeldigvis våken og så at babyen hadde snudd seg på magen og lå med ansiktet trykket ned i madrassen. Fullstendig panikk! Han styrer mye om natten, men har tidligere alltid våknet og begynt å skrike når han har snudd seg på magen.

Skrevet

Det er feste i posen på hver siden. Fester det først i den ene siden så drar men den under senga/madrass og fester på andre siden. Går ant å justere selv på hvor stramt du vil at det skal være. Også er festene godt under armene, nesten ved magen, så inga fare for kveling eller noe som helst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...