Gå til innhold

Trenger dine beste sparetips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte litt for mye penger på en investering i går, og trenger nå å spare så mye penger vi kan.

Gi meg ditt beste sparetips da vel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi har dårlig råd pleier vi å kutte ut litt på middagene eventuelt lager de enkle som f.eks omelett, ostesmørbrød, wok eller lapskaus på boks du får fint en middag til ca 50,-kr. I tillegg prøver vi å utsette en regning eller to hvis det er mulig og vi vet at vi har nok penger til å dekke over det neste måned.

Vi kutter også ut alt ekstra som å leie film gå på kafe og slike ting det er faktisk litt å spare på slikt. I tillegg setter vi opp et stramt budsjett og handler selvfølgelig bare det aller nødvendigste. Prøv å storhandle bare en dag i uka planlegg hele menyen, du sparer litt på det i forhold til å småhandle, utrolig hvor mye ekstra man noen ganger putter oppi kurven når man bare skal innom etter en liter melk.

Kjipt å ha dårlig råd det er utrolig slitsomt og så tenker man jo bare på alt det man ikke har råd til å kjøpe det gjør ihvertfall jeg.

Skrevet

takk for dine tips!

Skrevet

Jeg trekker 1500 kr pr måned til høyrentekonto

Eie egen bolig personlig har vi tjent mye på det

Jobbe ekstravakter eller ta seg en ekstrajobb som kan hjelpe på økonomien om den skranter.

Tenk langsiktig så vil du om noen år ha det meget godt =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...