Monajenten Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Oooohhh, pusebabyer er søøøøøøøøøøøøte <3 <3 <3
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 Joda...her jubler 16 åringen, men ikke jeg! Man skal jo liksom ikke drive privat dyrehage heller,da! ( som om 3 hunder ikke var nok. Ikke kan jeg gi bort til dibbere, heller. Ikke for det, mammaen til G og A, er du her?? ;o) Kattepus til høsten???
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Åååååååå sååå koooos. Såååå vakre og såååå snille. Gratulere =0) HÆTSJO. Jeg eeeeeelsker katter=0). Tåler de ikke, men elsker de =0)
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja,de er helskjønne og alt det der...men jeg må bare få si at jeg håper hun bare får en...eller to. Hun er mere kjælen, magen ser noget rundere ut enn forrige uke, og brystvortene er veldig følbare (måtte jo teste). Går de lenge svanger,montro? Aner meg det må være tre-fire uker siden hun dro på seg graviditeten. Det var iallefall da hun la seg til for dachsen vår, med rumpa i været som en ren invitasjon. Selv om dachsen vår er jente, finnes det jo masse hankatter der ute.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå