miobell Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nåe begynner dere å kjøpe inn for alvor og gjøre klart til nurket skal komme? Er i slutten av uke 23. Har planlagt hva vi skal kjøpe, sånn ca. men ikke gjort større innkjøp ennå. kun jeg som har handlet inn litt småklær innimellom da jeg har kost meg i butikker og fristelsen har blitt for stor. leser om mange som har 'alt klart' allerede nå, og blir litt stressa.. men jeg har da vel goooood tid?!
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hei du Klart du har god tid!! Jeg er i uke 26, og har ikke handlet inn så mye enda. Vi har handlet vogna da,fordi vi kom over et knalltid og bare måtte slå til på det. Ellers har vi også planlagt hva vi skal kjøpe. Ellers har vi bare kjøpt inn litt basis plagg til babyen,og fått endel brukt. Vi skal på 3D ultralyd om en ukes tid, og så venter til etter det med å kjøpe inn mer utstyr hvertfall. Lykke til videre
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Her tar vi nok litt og litt, må finne ut kjønnet først, da blir alt litt lettere..har to fra før, men skal allikevel kjøpe ny vogn og bilsete + masse små ting blir det jo alltid. Får vi en gutt nå blir det litt mer klær og i og med vi har jenter fra før. Og ja, klart du har god tid... i tillegg så stenger ikke butikkene etter fødselen heller er noen ting som er like greit å vente med til man vet om man trenger det eller ikke. Koslig å shoppe litt med baby i vogna og:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har kjøpt når vi har kommet over noen bra tilbud, kjøpte vognen pent brukt etter tips fra ei vennine ellers har jeg kjøpt alle tøybleiene da de jeg ville ha kom på salg og dyner,sengetøy og tepper da det var salg på princess og kid ellers har jeg bare kost meg litt med å kjøpe litt søte klær når jeg har funnet noe jeg liker, seng skal vi få og skal låne vugge så er jo nesten i boks men som sagt er jo koselig og kjøpe litt etterpå også man må jo fylle mammapermen med noe også
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Vi tenkte å begynne på sensommeren, fordi vi må pusse opp barnerommet først slik at vi får lagringsplass til alt dette nye, hehe;) Bor i leilighet så har ikke like mye lagringskapasitet som i et hus kan jeg vel si.. Da er det litt morro å kunne sette sammen alt slik at det står klart;) Begynner med opp-pussing i ferien vår regner jeg med, altså i juli. Så blir nok shopping den måneden da;) Men har begynt å kjøpe klær, helsetepper og slike ting for lenge siden, det frister jo så, hehe.. Dette er vårt første barn så har jo absolutt ingenting av barneutstyr, og ingen å arve av heller siden jeg ikke har søsken, og hans søsken venter sin første noen mnd. før oss igjen. Og de fleste veninnene mine har ikke tenkt på barn enda.Vi må bare spare, hehe...
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Er ikke så stort som trengs å handles inn denne gangen,siden det blir en prins igjen:D Har kjøpt bilsete med base.Den kjøpte vi i uke 14. Mangler vogn, et par nye sengesett, ett nytt helseteppe, vinterpose til vogna og noe ullundertøy. Kommer til å ha alt i orden i løpet av august/september. Kommer sikkert til å kjøpe litt nye klær også da,hvis jeg kommer over noe ekstra fint:D skal kjøpe noe i morgen i vertfall.. hehe må ha noen plagg å titte på og ta på=)=)<3
Popelko Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 jeg er i uke 17, og har så vidt handlet litt..kjøpte bilsete, for det var på tilbud, også fikk jeg vippestol og en del småting når jeg hadde bursdag..men andre ting får vente, er ikke noe som haster
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 18+4 og har ikke handlet noen ting enda. Kommer heller ikke til å gjøre det på lenge enda. Jeg har to barn fra før så har jo litt fra dem. men trenger madrass til seng og vugge. Vogn. Leke grind og badebalje med stativ. I tilegg til noen første klær. Bodyer og slikt. Men venter nok til nærmere august og september før jeg handler. Blir så kjedelig og oppbevare det så lenge. Da går jeg bare lei..
Heldige meg Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Har så vidt kjøpt noen få plagg, men store innkjøp venter jeg med til august, tenker jeg.. Har termin 15.okt. Men er gøy å titte i butikkene og se på utvalget... Kommer det noen supre tilbud slår jeg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå