Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 kremen er fiks, kjøper en erlet, men.. hvordan lage "brødet"?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Fant en oppskrift her på detsøteliv! 4 store egg 2 dl sukker 1 ts bakepulver 80 gr hvetemel 30 gr potetme Pisk egg og sukker til tykk eggedosis, sikt mel, potetmel og bakepulver og vend dette forsiktig inn i dosisen. Stek kaken på rist midt i ovnen på 170 grader! Dette er til en kakeform på 24 cm!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 ikke noe mer flytende enn de eggene? link?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Er visst ikke det nei! Men så skal jo bløtkaker dynkes masse da! http://www.detsoteliv.no/ Jeg gikk inn på den bløtkaka som hette "Bløtkake med bær og frukt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå