fumlis og skrikerungene Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hehe;) Flink jente det tenker jeg. *stolt av deg*
The most famous Ludder Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2008 Takk :-) Er faktisk ganske stolt av meg selv også for at jeg ikke fløy i trynet på ham, var like før, hihi...
fumlis og skrikerungene Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Hehe;) Han hadde fortjent det, da. Men det funker desverre dårlig. Blir det tur ut i morgen da?
The most famous Ludder Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2008 Har ikke helt bestemt meg, og vet ikke om noen andre skal ennå. Er så mye som skjer for tiden. Typen blir 30 snart og jeg har kjøpt biletter til Foo Fighters + at jeg skal ta ham med på middag på Bryggeloftet, blir mye barnevakt og det er litt stress... Men han er uansett nattevakt i natt og skal stå opp med gullet i morgen tidlig, så jeg får ihvertfall sove :-)
fumlis og skrikerungene Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Sove er bra. Jeg kunne trenge litt ekstra søvn nå jeg og faktisk. Er så TRØTT. Men jeg er ihvertfall ikke gravid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå