Monajenten Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Den har foreløpig kun to innlegg da, men er jo ikke mange timene siden jeg startet;-) Kommer nok mer etterhvert!!!
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Ohh, er det nødvendig med link altså?? *gjette seg til* ;-) http://monajenten.blogspot.com/
blond Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du må legge inn noen snutter av musikken din, vet du. Hvordan står det til med karrieren, forresten?
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Karriere og karriere søta;-) Jeg har skrevet noen gode sanger i det siste faktisk, fått gnisten tilbake:-) Må bare tjene meg noen millioner sånn at jeg kan få spilt dem inn;-) Hvordan legger jeg inn musikk da? Hadde jo vært greit å legge ut "linker" sånn at man kunne trykke, og så kom det opp en sang.
blond Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Når det gjelder datatekniske spørsmål er jeg iallfall blond, men det finnes smarte mennesker der ute som sikkert kan svare deg. Ta vare på gløden! Sangen kan glede mange uten at den er kommersiell. Har du prøvd å kontakte plateselskaper for å selge tekstene? Det er visstnok mangel på gode låtskrivere i Norge.
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mai 2008 Nei det har jeg ikke tenkt på. Men har egentlig ikke så lyst til det heller, for jeg vil ha dem selv, you see? De aller aller fleste tekstene mine er vanvittig personlig, og jeg er utrolig fornøyd med de siste sangene mine. De som har hørt dem, sier at det er en enorm forskjell på kvaliteten på dem i forhold til demoen, og det er jo kjempepositivt. Jeg er ikke så fornøyd med dem demoen da, men det finnes jo de som syns den er bra:-) Vi får se hva som skjer fremover, har fått et par kontakter:-)
blond Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Spennende! Jeg er blant dem som mener/mente at demoene var for like og at du ikke kom fram nok. Bra at du endrer på det. Stå på!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Kjempe koselig med blogg! Har også lyst men får det ikke til... Syntes det var en kjempfin bagynnelse og jeg gleder meg til du har gjort litt mere på den:-) Søte små du har:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Skjønnassene lucas har så utrolig gode smilehull, til og med sambo komenterte det og han er ikke veeeeldig interessert i bilder av andres unger akkurat..
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 22. mai 2008 Taaakk:-) Sukk, ja jeg er helt forelsket i de smilehullene altså!! Har alltid ønsket meg smilehull selv, så noen måtte jo få det;-) Snille samoberen din;-)
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 22. mai 2008 Takk for det, blond:-) Jeg er enig med deg, jeg:-) Det er litt rart at jeg er såpass fornøyd med de nye sangene, for jeg er så vanvittig kritisk til meg selv. Så vi får nå se hva framtiden bringer:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Lille lurv hadde det da hun var på sitt tjukkeste hehe, det er jo bare SÅ herlig
*Kleopatra Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Gøy med en ny blogg å kikke på Og nå har du fått din første kommentar, hehe!
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det så jeg nettopp!! Var det fra deg?? Takk i så fall:-) Nå oppdaterer jeg på løpende bånd her, var jo knallmoro:-D Så får vi se hvor lenge jeg har ånden over meg;-)
*Kleopatra Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Jepp, det var meg:) Nå må jeg inn igjen siden du har oppdatert, hehe!
Northernlights Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, måtte le da jeg leste hva datteren din trodde 17.mai toget var. Akkurat sånn tenkte jeg da jeg var på hennes alder! Ble kjempeskuffet over at toget bare var en drøss folk som gikk i kø...hehe
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 22. mai 2008 Ja ikke sant?? Hehe, hun spurte mange ganger hvor toget var:-s
Monajenten Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. mai 2008 Sånn - da har jeg lagt inn dagens sjette innlegg, det burde holde for åpningsdagen vel?? ;-) Så nå sier jeg god natt, godt fornøyd med min egen effektivitet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå