Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er på intens jakt etter "Jul i Skomakergata" boka. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den. Begynner å bli desperat her. Jeg har dvd-ene, men klarer altså ikke å få tak i boka. Det er Bjørn Rønningen som har skrevet den. Vet det ikke er jul på en stund, men når 1. desember kommer er vi klare med Skomakergata-dvdene hver eneste kveld :-) Flere som er hekta?
Vega Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er hekta på Skomakergata ja:-) Vi kjøpte boken på Notabene for et par år siden. Har du søkt etter den på Bokkilden osv?? Boken er sikkert i salg i butikkene før jul, men det er jo som du sier en stund til..;-) Lurer på hva som blir barne tv kalender i år jeg... Tipper det blir reprise på Linus i Svingen jeg...
mammamammamammamor Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 eller barnas superjul koffer sender di ikke skomakergata eller den gyldne hale eller noe sånn
Vega Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Fant den på www.classica.no Tror du får kjøpt den der...
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 Tusen takk! Da er den bestilt :-) Jeg skal bruke den i barnehage, så da trenger jeg den en stund på forhånd for å lage opplegg ut fra den. Her skal virkelig barna inndoktrineres med "Jul i Skomakergata" fra de er små :-) Leste en artikkel der de spekulerte i om "Jul i Skomakergata" ville bli vist i år, siden populariteten dens bare stiger og stiger. På facebook hadde 19800 meldt seg inn i gruppen "Vi vil ha Jul i Skomakergata på tv´n igjen". Dessuten har NRK sendt den hvert femte år, og siste gang i 2003. Men jeg tviler... De har vel sagt den aldri skal bli sendt igjen, har de ikke?
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 så lenge det ikke blir barnas superjul så.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå