Gå til innhold

Jul i Skomakergata!

Lykketrollet 05♂+06♀+10♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på intens jakt etter "Jul i Skomakergata" boka. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den. Begynner å bli desperat her. Jeg har dvd-ene, men klarer altså ikke å få tak i boka. Det er Bjørn Rønningen som har skrevet den. Vet det ikke er jul på en stund, men når 1. desember kommer er vi klare med Skomakergata-dvdene hver eneste kveld :-) Flere som er hekta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hekta på Skomakergata ja:-)

Vi kjøpte boken på Notabene for et par år siden. Har du søkt etter den på Bokkilden osv?? Boken er sikkert i salg i butikkene før jul, men det er jo som du sier en stund til..;-)

Lurer på hva som blir barne tv kalender i år jeg... Tipper det blir reprise på Linus i Svingen jeg...

Skrevet

eller barnas superjul

koffer sender di ikke skomakergata eller den gyldne hale eller noe sånn

Skrevet

Nei, det får være nok Superjul på ei stund....

Skrevet

Fant den på www.classica.no

Tror du får kjøpt den der...

Skrevet

Tusen takk! Da er den bestilt :-)

Jeg skal bruke den i barnehage, så da trenger jeg den en stund på forhånd for å lage opplegg ut fra den. Her skal virkelig barna inndoktrineres med "Jul i Skomakergata" fra de er små :-)

Leste en artikkel der de spekulerte i om "Jul i Skomakergata" ville bli vist i år, siden populariteten dens bare stiger og stiger. På facebook hadde 19800 meldt seg inn i gruppen "Vi vil ha Jul i Skomakergata på tv´n igjen". Dessuten har NRK sendt den hvert femte år, og siste gang i 2003.

Men jeg tviler... De har vel sagt den aldri skal bli sendt igjen, har de ikke?

Skrevet

så lenge det ikke blir barnas superjul så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...