Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres små charmtroll =0) ?

Rekker dere og gjøre noe husarbeid der hjemme, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk dag hos oss:

07.00: Mannen i huset går på jobb

07.30 (viss eg er heldig): Storebror på 2,5 år våknar og vekker meg og lillesøster på 6,5 mnd. Vi står opp, storebror leikar for seg sjølv, babyen ligg på badegolvet mens eg dusjar, og deretter steller eg dei.

08.30: Eg og storebror et frukost mens lilletuppa leiker på golvet. Så ryddar eg opp så lenge ungane leikar greitt. Av og til bakar eg rundstykker eller gjer dagens middag klar.

10.00: Vi går i åpen barnehage

14.00: Vi går ofte ein tur etter barnehagen eller er utanfor huset og kosar oss litt med frukt.

16.00: Går inn og set på middagen, så den er klar til gubben kjem frå jobb. Dersom eg ikkje laga til middagen om morgonen gjer eg det no, då får storebror sjå på dvd så lenge. Av og til søv lillesøster på dette tidspunktet, viss ikkje leikar ho på golvet, eller eg har ho i bæresjalet.

16.30: Gubben kjem heim, vi et middag, leiker med ungane og tar det meste av husarbeidet (klesvask, støvsuging, golvvask) på fellesen.

18.00: Kveldsstell og legging av lillesøster

19.00: Ditto for storebror

20.00: Begge søv, og vi kan ha voksentid. Prøver å unngå husarbeid etter ungane er i seng.

Så veldig kort fortalt - eg gjer lite husarbeid heime på dagtid, prøver å få laga middag kvar dag + ryddar det som kjem utover i løpet av dagen, men storreingjeringa tar vi felles, om ettermiddagen eller i helgene.

Skrevet

Er på åpen barnehage ca 4 dager i uken da jeg ikke har fått barnehageplass før august til hun på snart 2. Gjort det siden minste var 2 uker.

Ellers er vi i parker, shopper, på besøk eller har besøk. Husarbeid tar jeg raskt om jeg får besøk hahah =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...