Topp 10. Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 ville dere hatt tvillinger? Jeg ønsker tvillinger:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ja jeg ønsket meg tvillinger denne gangen:) Men var på UL i uke 12 og da så de bare ett foster.. Er selvfølgelig veldig glad for å være gravid. Men håpet litt på tvillinger:)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Om jeg får velge tar jeg gjerne en om gangen hehe Synes det høres veeeeldig slitsomt ut med to på en gang jeg :-S
Januarbaby2014 Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Jaaa!! Jeg ville Minst hatt tvillinger, gjerne trillinger!! =) Men nei, blir bare 1 denne gangen også. Selvfølgelig veldig glad for det, men jeg har alltid ønsket med flerlinger. =)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Nei, veldig glad for at det bare er en inni magen denne gangen også ja.. Nok stress med en som skal ha mat, ny bleie o.l og + en 2,5 åring løpendes rundt som skal ha sin del av oppmerksomheten så kunne det blitt slitsomt med tvillinger ja..
♥ DAME Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg vet ærlig talt ikke, så da er det vel akkurat det samme ) Har alltid tenkt på en, nok og gjøre likevel. Kose meg med den lille osv. Men på en måte vil jeg ha to, sånn at jeg er ferdig med det. Huff, hørtes litt fælt ut, men på en måte vil jeg bli ferdig med det. Jeg fyller jo snart 38 år )
*novemberbebbis* Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er tvilling selv, og ville aaaaaldri vært foruten henne! Tror ingen forstår hvor godt det er å ha en tvilling om man ikke har, så jeg hadde bare blitt glad hadde det vært to...JA, MYE slit i begynnelsen, men sååå mye glede resten av livet:) Har bare en i magen nå også, og da skal vi ikke ha fler! Men, de blir jo nesten tvillinger våre to da, ikke mange mnd mellom;)
junijente fikk julijente Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Jeg tenker også litt sånn, at hvis jeg hadde fått tvillinger hadde jeg blitt ferdig med det med en gang. Jeg har altså lyst på mer enn ett barn, og har jo strengt tatt god tid enda, men mannen min nærmer seg faretruende 40, og vi ser vel ikke helt for oss å drive med bleieskift til han er 50. Han har et barn fra før, så det blir jo to til sammen, men det blir stor aldersforskjell. Selv har jeg hatt mye glede av broren min og søskenbarna mine, og har derfor lyst til at mine barn skal få det på samme måten, men foreløpig ligger det ikke an til å bli verken søsken eller søskenbarn på omtrent samme alder.
MintCondition Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Før jeg fikk barn selv, tenkte jeg at tvillinger måtte være fabelaktig! Nå etter at jeg har én, og venter min andre, må jeg si jeg syns det er nok arbeid med en og en
EnLitenPrins Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Første ungen min vil jeg skal komme alene..hehe Men resten kan bare være tvillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå