Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva heter prinsessen i Nøtteknekkeren, hun som er sånn nydelig, du veit? Vesla har nemlig kjøpt seg en Barbara Millicent til, som er nøtteknekkerprinsesse med nydelige rosa tåspiss-sko. (Vi skal faktisk alle tre dele seng i natt, ungen og Babs og jeg.)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hun heter Clara veeeel;-) Tenk at du ikke visste det! Hun er kjeeempe pen:) Nesten så jeg misunner deg - har ingen babs å dele seng med gitt.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Ah, Clara. Som er et nydelig navn også. Dessverre er det to andre Babser som har tatt det navnet alt, en heter Clara og en heter Clarabell. Deres eier er stor på navn, nemlig. Hun er nyyyyydelig-og-en-halv!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg sier hvert fall Clara - det jeg hører mest. Men vet at i noen versjoner kalles hun Marie og Maria - mulig det egentlig er orginalnavnet. Jeg er ikke helt sikker egentlig. Da vet jeg hvem jeg skal kontakte neste gang jeg finner på å bli gravid og trenger navn!!
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Det finnes noen nydelige pikebøker fra muttern var liten som handler om Stella og Klara. Nydelig being the operative term here, you see.
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Ja, men jeg synes faktisk Klara er litt kult. Kjenner blant annet en rotte som heter det.
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Klara er kult. Storungen hadde en Klara i barnehagen sin, første gang jeg møtte noen under åtti som het det. Rotter eller ei. Har du spist frokost da? *streng*
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Ja, det er ikke det mest vanlige navnet da, men det er litt kult uansett. Men litt rart også. Nei, kan ikke lyge på meg det:p Orker ikke tanken. Har du? Tenkt å lage meg smoothie i dag da - eller hvert fall kjøpe inn så den kan lages til meg (tør ikke bruke den maskinen, for sist gang jeg prøvde så fikk jeg den til å begynne å ryke osv...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå