Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 HVORFOR? Bør dere ikke heller stå i respekt for den utrolige jobben de gjør?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Absolutt respekt! Hadde dødd selv vet jeg!!!! Glad jeg har en mann som stiller opp ja!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Har absolutt respekt. Når jeg ser hvor mye jobb det er med barn når man er to, så orker jeg ikke tenke på å måtte være alene med dem. Nå har jeg to stebarn da, og nettopp blitt mamma til en liten gutt, men det er masse jobb og oppfølging med barn, kjøring og henting, masse organisering. All respekt til aleneforsørgere!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er aleneforsørger og spent på hvilke grunner som ligger bak. Visste faktisk ikke at noen så ned på meg av den grunn??!!!:/;/ Er jo ikke akkurat noe dørmmesituasjon og hadde jo ikke valgt det om jeg kunne.. Jaja, overlever vel at noen ser ned på meg;)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Er alenemamma i ukene pga sanbo jobber i uken.. så føler meg som en "aleneforsørger".. Skulle ønske sambo hadde en vanlig 8-16 jobb **drømme drømme**
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Har aldri hørt om noen som ser ned på aleneforsørgere. Derimot er jeg veldig glad for at vi er to, og stolt av at begge to bidrar like mye. Foretrekker såklart å være to, og sånnsett kan jeg si at å være aleneforsørger ikke er optimalt - men det betyr jo ikke at jeg ser ned på aleneforsørgere.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 har aldri hørt om noen som ser ned på aleneforeldre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå