mamma til 2 små:=) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Rart!Kan kjenne det på lang av stand hehe:=)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 What?De stinker dritt.Mange av de iallefall...ikke alle da.
mamma til 2 små:=) Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg er ikke rasist bare så det er sagt..hva kaller vi dem da?mørkhudet?:=)
babygullz <3 vilde Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 negroid? nei jeg vet ikke... jeg sier neger jeg..eller mørkhudet... ingen som kan ta seg nær av neger!? eller?!
babygullz <3 vilde Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Om damer vet jeg jallefall man har "lov" til å si negresse....eller om det er det man skal si.. jeg husker ikke helt...men ingen av mine venner som tar seg nær om jeg sier neger... skal vi si negro heller da?! høres litt fjernt ut.. svarting er skjellsord, men ikke neger...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Neger av nigger av slave, derfor skjelsord..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 mørke folk STINKER jo :(:( blei kvalm, usj
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 Herregud, denne kunne du spart deg for. Alle skjeønner såklart at dette er ironi.
Northernlights Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Han lukter såpe, han jeg kjenner. Så jo, han lukter veldig godt! Ren og pen i klærne. Høflig og grei. Skikkelig mannfolk. Han kommer fra Nigeria, og er høvdingens eldste sønn i stammen han vokste opp i. Bøyer meg i støvet for det hard arbeidende folket i Afrika er. Og lukter de annerledes, så må de da få lov til det? Den verste stanken har jeg kjent av en trønder....og jeg har luktet mange folk fra alle verdens nasjonaliteter. ;o)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 De har den kroppslukten de har pga krydderet de bruker i maten sin, og den type mat de spiser. Du merker forskjellige kroppslukter på forskjellige mennesketyper. Når det kommer til å kalle dem negre, så er dette også blitt mer og mer tabu ord, ettersom det er et "penere" ord for nigger, så kall dem heller mørkhudet eller utenlandsk. Å kalle dem afrikanere blir jo feil det å, er ikke alle som kommer fra Afrika
Cat.68 Skrevet 23. mai 2008 #14 Skrevet 23. mai 2008 Jeg skjønner hva du mener. Noen av de har en så fantastisk parfyme lukt. Og det er IKKE ironi.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #15 Skrevet 23. mai 2008 Bare en liten oppklaring på ordet "neger". Ordet neger stammer ikke fra ordet "nigger", men fra ordet "negro" som betyr svart på latin. Sånn bortsett fra at alle "negre" ikke er svarte (og heller ikke afrikanere), synes jeg egentlig ikke det er noe galt i å si "neger". Jeg selv sier "person av afrikansk opprinnelse" ( politisk korrekt skal det være...).
Dunder Skrevet 23. mai 2008 #16 Skrevet 23. mai 2008 Det er jo ikke ordets opprinnelse, men assosiasjonene ordet bringer med seg som avgjør om det er greit å bruke. Man går jo ikke rundt med hakekors heller, selv om opprinnelsen var uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #17 Skrevet 23. mai 2008 Hey, northerlights , itj diss trønderan!!! Vi lukte deilig fjøs, hælm og heimbrendt...og vi ælske det!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #18 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har en svigerinne fra Iran som syntes alle nordmenn luktet sur melk da hun flyttet hit. Kan ikke ha vært så deilig lukt det heller?!?
Northernlights Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 Æ e no trønder sjøl, å disse dæm det stinke sveitte av,ja! Æsj...
Northernlights Skrevet 24. mai 2008 #20 Skrevet 24. mai 2008 ....når det kommer fra urenslighet, vel og merke. (svar til trønderen som ble sur på meg ;o)
mamma til 2 små:=) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #21 Skrevet 25. mai 2008 Hehe :=) Nei men jeg mente det seriøst!Men jeg tenker ikke på at dem lukter svette---ikke som tyrkere.Men sånn søt herlig parafyme duft.Jeg var sammen med en i fra somalia for lenge siden og kroppslukten hans var helt herlig:=)Men har merka at faktisk alle---nesten lukter likt.Som vi nordmenn ja---sur melk!!!ØØØØØØØØØ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå