3xmamma Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Sambo har snakket om at han må ha seg en ny dress av forskjellige grunner. Han går så å si aldri med dress, noe som ikke gjør meg noe for jeg liker ikke menn i dress så godt jeg Men ja, nå skal han handle seg en dress da, er det innmari dyrt? Og hvor kjøper en den fineste dressen lissom? Hadde vært kult med en stilig dress, om det går an da hehe Mhm, jeg er lite oppdatert på dressfronten!!!
Mom2Two Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Mannen her bruker dress på jobb hver dag, så han må kjøpe dyre og slitesterke dresser. Hvis vi ikke handler i utlandet (noe vi nesten alltid gjør), kommer en dress fort på mellom 5000-8000 kroner. Men da har han den ganske lenge. Han må ha flere av gangen,og de dyre varer utrolig mye lenger enn de billige.
3xmamma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 OI!! nei her i huset blir nok ikke dress brukt på samme måten som hos dere hehe... Sambo har en dress han, den ble kjøpt for litt over 10 år siden og den har han vel brukt tilsammen 5 ganger kansje :/ Han bruker dress jakka da, men ikke buksa. Liker heller å bruke mørk vanlig bukse til. Fornøyd med det jeg Men nå trenger han en dress, og jeg har ikke lyst at den skal være for dyr, siden han bruker det så sjeldent
Mom2Two Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Vi hadde heller aldri verden kjøpt dyre dresser om det ikke var fordi at de er i daglig bruk.. Vi er ganske moderate på andre klær egentlig, det meste handles til greie priser på ferie. Hadde han kjøpt en dress på dressmann, ville den sett ut som en fille etter en uke.. Men tror det skal finnes en del greie dresser i mellomklassesjiktet også, men du må kanskje regne med å betale ca. 1500-2000 kr for å få noe half way decent..?
3xmamma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Hmm, ja ok. Vi får kikke litt rundt da, har ikke så mange butikkene rundt her som selger dresser, så må nok til nabobyen om vi skal ha litt utvalg Tusen takk for svara
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Pappa brukte mye dress og hadde mange som var fryktelig fryktelig dyre, men så var det en gang han måtte kjøpe ny dress på rappen da kjøpte han en på dressmann og den var faktisk ganske fin den altså! 2000 eller noe mener jeg han ga, men det var mer for engangs bruk da.. Sambo har en ganske dyr dress og en som ikke er så ille, den billigste kjøpte han på brandstad kjempe fin dress og ikke så himla dyr. Hvis ikke så har vel follestad dresser i alle prisklasser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå