pusi og lille pusi:) Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 men øvest på magen, under puppan sånn ca så får æ ofte en sånn kjitting/bobbling//prikking(veit ikke helt kossn d ska beskrives) i huden der,, virke som at d ikke e me ungen men i selve huden.. e d noen som kansje vet ka d e for nåkka?
Nætte;mortil2 Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Om bhen din går akkurat der så kan det jo være det? At huden blir irritert? Eller er det INNI huden på en måte?
pusi og lille pusi:) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 føles som om d ligg rett under d ytterste hudlage, så kan vell si at d føles som om d e inni huden ja.... kan tarman ji en sånn følelse? e litt lenger ne enn der BHn går..
Nordlyspar♥ Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Har det samme problemet, kommer oftest når jeg sitter foroverbøyd. og det tar en stund før det forsvinner når jeg setter meg tilbake igjen.. aner ikke hva det er, og det er IKKE bhen, den er ikke der... er heller ikke puppene.. de når ikke dit ned :0) så jeg hiver meg med på denne tråden...
pusi og lille pusi:) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2008 åhh da e æ vertfall ikke aleina.. ja trur kansje d kommer oftest når æ åsså sitt forover bøyd... men har ikke tenkt så mye over kossn æ sitt når æ får d.... tenkte kansje va babyen som styrte, men har ikke kjent den følelesen noen andre plassa enn akkorat der oppe... så va d liksom litt før langt "ute" til at d koinne være babyen... håpe noen vet ka d kan være..
Frøken27 Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Magesekken ligger rett under puppenene/ribbeina, kanskje den har fåttt liten plass? HAr ikke hatt det selv.
Venterbabyjuli10 Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Så vittig, må være likt som jeg også har murring/prikking rett under puppene ved ribbeinet? Spurte legen om dette sist og hun så det var fordi livmoren strekker seg mye den siste tiden og at babyen trykker på et spesielt punkt under der.. Så er nok bare babyen og livmora som romsterer litt:) Får det helst når jeg sitter, så forsvinner det og kommer tilbake igjen okke som.. Ha en fin dag!
anette&tutta mari :) Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 åh endelig!! noen med samme "problem" som meg! jeg har hatt akkurat sånn i mange uker!! under høyre pupp, under bh-kanten, det kjiler/bobler/prikker, akkurat som du sier! merkelig det der.. da er det nok et graviditetsfenomen da... og tutta mi pleier faktisk å sparke mye akkurat på det stedet også. men jeg kjenner ikke kilinga når hun sparker da, det er liksom litt etter at hun har sparka . . =)
Saltlakris Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Har det akkurat på samme måten! Det føles litt som om hele området i mellomgulvet "sovner" (slik som beina gjør noen ganger), og det prikker veldig. Går somregel over når man ikke sitter forover eller veldig rett opp og ned.. Rar følelse
pusi og lille pusi:) Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2008 kor arti at vi va flere som hadde samme mærkelie greia:) trudde d va bare mæ....
AS og lillemor=) Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Signerer her jeg.. Jeg hadde dette i flere uker, men det kan virke som om det er borte nå. Smertefullt var det hos meg iallefall.. Smurte med AloeVera, bare for å nedkjøle litt.. fungerte fint=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå