Gå til innhold

Hvordan avinnstallerer man et program på dataen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke windows media player til å brenne musikken på platene. Den sier bare "sett inn en tom cd". Men cdene er tomme.

Så tenkte jeg skulle prøve å avinnstallere hele programmet.

Jeg mister vel all musikken også =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mister ikke musikken selv om du avinnstalerer media player, men du kan jo kansje bare prøve å oppdatere. søk etter windows media player så innstalerer du på nytt liksom.

Tror ikke du får avinnstalert det heller pgr av det ligger "inni" windows.

Skrevet

Gå inn på kontrollpanel, og installer/avinstallere program...let frem det du vil slette og merk av + SLETT :-)

Skrevet

av og til feil på cd'ene og da... kanskje prøve noen andre?

Skrevet

Anbefaler deg å hente Nero burn. Det koster men du får en 30 dagers prøve periode så du kan bare avinnstalere det etterpå. Så kan du ihvertfall få brent den musikken du vil i 30 dager før du må betale :)

Det er mye bedre enn å brenne fra media player.

Skrevet

Haha,jeg brente akkurat en lydbok.

Men så sto det bare sett inn en tom cd hver gang jeg prøvde.

Men da jeg tok ut cdn viste det seg at jeg hadde satt inn 2 cder oppå hverandre... hmmmmmmmmmm ikke dårlig :o)

Skrevet

Jeg har prøvd 4-5 ulike cder, og en av en annen type.

Jeg har windows vista, kan jeg da laste ned windows media player til windows xp?

Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg?

Skrevet

hmmm....på min vista her, er det itunes program, men er ikke noe begeistret for det. men det "hører" i allefall med på vista, så du kan jo innstallere det da.om det koster noe,vet jeg ikke.

Skrevet

men kom på en ting.

om du ripper til maskinen da, også brenner det etterpå? går ikke det?

Skrevet

Tips til alle: ikke få dere vista. det er jo så mye styr og "problemer" med det. godtar ikke program som blir lastet ned,osv....

Skrevet

jepp, i know...

derfor har jeg en av hver, og føler meg mest komfortabel med den stasjonære xp maskinen....

men nå er det jo mange nye oppdateringer, bla på mozilla firefox,den bruker jeg "under" explorer på min vista maskin, og det fungerer veldig bra...ikke noe særlig problemer med å kjøre programmer da.

Skrevet

Er visst stasjon F det er noe gale med. Kjempespennende. Går det på garantien? Dataen ble kjøpt rett før jul.

Skrevet

ja, det går på garantien.....lykke til....

Skrevet

Takk! =)

Men blir vel uten data imens da den stasjonære også har fått et nervøst sammenbrudd..

Prøvde å sette i en vanlig musikkcd og dataen sa bare sett inn en cd. Så regner med at den er ødelagt, ikke det at jeg har peiling.

Forbanna dritt!!!!

Skrevet

du blir nok uten data en stund da ja....som meg i fjor sommer,3 uker uten pc...men gud å mye jeg fikk gjort i huset...hehe...vasket og ryddet begge etasjene...og masse annet som jeg ikke hadde hatt tid til*kremt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...