Twintipp og himmelblå Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Sønnen min er litt "sår" når han skal i bhg nå..Men, tenkte kanskje å ta med fotoalbumet hans i bhg i morgen, så kan det ligge i hylla hans eller han kan bla litt i det kanskje. Eller er det teit? Er jo familiebilder og sånt i det da.. Tenkte kanskje det var litt betryggende for ham... Eller?? Hva synes dere som jobber i bhg? PS: Han elsker å bla i albumet og mimre og sånn da.
*ale* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Det har alle ungene i vår bhg.. og så fyller personalet i etterhvert med bilder fra turer o.l. Kjempekos og vet at de bruker det som trøst også... Så nei, ingen dum ide snuppa:)
Blue Lady Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Vi fikk noen ringperm-ark med hjem fra bhg for å lime inn bilder av familien når Lucas begynte i bhg.
piano♫ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 I vår barnehage har de hus av papp, der alle har bilder av sin familie. De henger på veggen, og har en naturlig plass i barnehagens hverdag. Synes det var en god idè å ta med noen bilder, jeg. Du kan jo evt spørre i barnehagen hva de mener...
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Oj, så koselig da!:-)) Tenkte bare kanskje det ble som å slenge familien hans litt i fleisen på andre liksom:-p Får ta ut bildet av den strandete Keiko på stranda da ihvertfall (les: meg). Om ikke står vi vel uten bhg plass til høsten:-S Takk for svar:o)))
*ale* Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 hehehe.. ja greit å sile.... Alle gamle partybilder av mamma oxo... Skåååål lsm;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå