Gå til innhold

Helvetes teite billister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så forbanna!

Veivesenet og kommunen har nettopp satt ned fartsgrensen og laget fartshumper i gaten her vi bor for cirka 1 uke siden. Noen ikke så smarte personer har funnet ut at de skal aksjonere mot dette ved å burte/bruke hornet hver gang de kjører over en hump. Det er 4 humper og dette har pågått i omkring en uke nå. De har holdt på med det om natten og vekket ungene også.

Nå har de sikkert en storaksjon og kjører frem og tilbake en 20 biler eller noe slikt og bråker og står på. Barna har våknet og jeg vil ikke kunne få sove i dette bråket.

Ja, jeg har ringt politiet og der fikk jeg beskjed om at de loggførte henvendelsen min, men ville ikke komme ut å stoppe dem. Er det mulig? Hvordan kan de få lov til å holde på slikt å holde et helt nabolag våkent?

Det er ikke min feil at fartsdumpene er der, jeg vil helst ha de bort selv men vekker ikke hele nabolaget av den grunn!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

På med klærne frem med kamera og ut og ta bilder av idiotene. Så anmelder du dem for støy med bildene som bevis =))

Eller så kan du legge ut spikermatte, da kommer de ikke så langt.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Er det ikke en slik regel som sier at det skal være stille etter 23 på slike plasser da? Skriv registreringsnummeret på bilen og anmeld dem for bråk etter det tidspunktet. Da har du i det minste rettigheter. Dette hører jo helt forkastelig ut...

Skrevet

Få alle naboene også til å ringe hver gang det er noen som tuter, så kommer de kanskje;)

Skrevet

Leste om dette i sa idag, hvor lenge har de holdt på?? Ville fått folk opp på veien å bedt de om å kutte ut sånne barnsligheter, hjelper ikke noen å holde på sånn!!! Stakkars onger som prøver å sove da.

Skrevet

De har holdt på i cirka en uke nå, men det blir verre og verre for hver dag for de får med seg flere og flere ungdommer.

De forstår ikke at det har ingenting å si om de burter eller ikke....de ødelegger kun for oss som bor her.

Skrevet

det som er poenget med det at det er ikke noe poeng med 40 i den sonen der når veien faktiskt er godkjent for 80.. (jeg har funnet papirer i komunen) og når de itillegg kasster opp fartshumper som er med å ødelegger bilen sine dempere så selfølgeligt blir det slikt aksjon.. sant det bråker mye, men da er det bare å få ringt å få de fjærna.. for det er verken overgangsfelt, skole, butikk og gangfeltet ligger 2 m over veien...så få de vekk så stopper burtinga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...