Sara Rompompei Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 I dag, omsider etter en hel masse tull og tøys, har jeg overtatt huset. Jeg har jo tjuvstartet litt da, med maling og sånn. Men da har jeg jo liksom vært litt på besøk ) I dag har far og bror stått på som helter med drill og skiftenøkler. De har båret pakker og skrudd i sammen møbler, snekra og holdt på så jeg nesten er litt flau. Jeg er jammen heldig som har så fin familie! I morgen kommer pappa igjen for å fikse litt mere lister som skal på plass, jeg tror nesten han trives litt i denne fikse-for-datter-rollen jeg ) Og det er jo så deilig! Jeg sitter nesten litt igjen med samme følelse som da jeg flytta hjemmefra for første gang. Da ordna han og styra. Her må du ditt, her må du datt. Og fiksa det som trengtes. slikt er jammen godt, for jeg er ikke akkurat bortskjemt på den biten lengre. På lørdag blir det flytting. Og fra søndag kveld er det liksom endelig. DET blir rart det ) Nå er jeg snart i mål....
Graciegirl Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Grattis med nytt hus! Har skjønt at du har vært igjennom en tøff prosess, så det er jammen flott at det går seg til for deg nå! Tenk så deilig det blir på søndag, når du kan slenge beina på bordet hjemme hos deg selv. Lykke til med innspurten
Gjest Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer! Så fint at pappan din hjelper til. Du skal se at han synes du har tatt rett avgjørelse... Det er morsomt når ting kommer i stand og ekstra morsomt når det er kun ditt og du bestemmer etter den lange prosessen du har vært gjennom. Jeg tipper at det kan bli litt tomt og rart søndag kveld når du plutselig er der du har lengtet til så lenge. På mandag starter resten av ditt liv, tenk på det :-D
Maud Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer med første skritt på veien! Eller det er jo ikke første, men gratulerer uansett. Tenk så fint det blir på søndag kveld når dere er vel på plass :-D
Trollmora Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Grattis masse masse til deg! Nytt hus er første steg i en helt ny periode i livet ditt, så dette blir spennende! Fint å ha familie som stiller opp og kan hjelpe til, det høres ut som om far sjøl koser seg med å hjelpe til. Stå på de neste dagene så kan du slenge beina på bordet søndag og puste godt ut:o) Lykketilklæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Jeg blir glad av dette!!!! Du er snart i mål rett og slett, og veien har bare vært litt kronglete, ikke veldig, og det er deilig når man skal gjøre så store endringen i tilværelsen til en hel haug av folk! Hurra meg rundt, og gratulerer, både med hus og med en snill pappa og en snill bror!
Plutseliten :) Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Så deilig for deg å få ting i orden. Flott at familien stiller opp og bak din avgjørelse Lykke til med resten,og husk å stopp opp og hvil,og nyt og vær stolt av deg selv. For det er jammen en vond prosess du er gjennom også.Det kan være tøft å starte opp et nytt liv. Men tenk så deilig det blir,å få gjøre som du vil,når du vil! En god klem fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå