Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer, for jeg syns ingen utmerker seg!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Sikker på jeg kan mer! Hah! ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Kan mest?? Om regler og sånt? Tror mange kan mye her. Alle kan om litt forskjellig, for en sjekker jo gjerne opp ting som berører en der og da, og vi sitter jo alle med forskjellige historier. Ingen nevnt, ingen glemt..:=).men ingen regel uten unntak; "Mortilgunnar" er jo et vandrende leksikon i forhold til lover knyttet til samvær. - Anonymine
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Visste ikke at dette var en konkurranse jeg:P
St. Hans Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Her kan du lufte meninger, flire, få innspill. Hvis du virkelig vil vite det eksakte svaret på noe, går du til sikrere kilder. Dette er underholdning, ikke et oppslagsverk - men når det er sagt, det er mange her som kan mye, noen er flinke på det ene og noen på det andre. De fleste prøver å være hyggelige og svare som best de kan, så er det opp til deg om du vil bruke svarene. Smil, og verden smiler til deg!
noLadyjustME Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 hehe,mjaa si det..føler selv jeg kan endel etterhvert:D men da om det som berører meg, og jeg deler gjerne erfaring hvis noen skulle trenge det.. Som St.Hans sier, så er det jo strengt tatt underholdning og ikke oppslagsverk! Mye av tiden leser jeg faktisk bare innlegg, og koser meg litt med det! Syns jeg et innlegg er teit eller upassende så lar jeg enkelt og greit være å svare, men blir veldig glad hvis noen av `de flinke` svarer meg:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 TAKK det var veldig koselig sakt -Anonymine. nå ble jeg glad, på en ellers ekstremt dårlig dag. takk :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Jau værsågod du;) Håpe dagen blei bedre etterhvert! -Anonymine
Singelmamma og banden Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Ha ha, bare må svare på denne, jeg har i alle fall mye erfaring, siden jeg har vært alene i snart 8 år ;-) Og har 3 barn. Men det er ingen konkurranse, alle kan litt om noe og sammen kan vi da veldig mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå