Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 ISLAND MED!!!!! Å FY FAEN...HELE NORDEN!!!!!!!!:-D
*ale* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ikke noe å si på engasjementet ditt iallefall, dama.. hehehehe Skal heie på lørdag jeg,, god og brisen , ikledd glam og glitter;)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det blir jo bare en kanonbra MGP i år. Men er vel ikke enig i alle sangene som gikk videre idag, men kult at Norden blir så godt representert!! Gleder meg veldig!!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hehe, og jeg som ikke en gang heia på Island før showet starta i dag! Satt med mamma på telefonen (hun har ikke NRK3) og så blei Island trukket, og da blei det jo gledesskrik, og da Danmark også blei tatt, så må jeg innrømme at jeg ville at Sverige også skulle bli med selv om jeg anti-heia på Sverige! Ikke noe feil med den nordiske nasjonalismen nei! Men trodde faktisk ikke dette gikk an med tanke på at de i øst stemmer på hverandre, så positivt overraskende å se at nasjonalismen ikke råder der!:-)
solastråler Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Du er i alle fall engasjert. Artig ! Jeg gleder meg til lørdag........
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Ja, tror det blir bedre enn forventa!:-) Sånn sett er det jo bra med 2 semifinaler. På tirsdag kom jo i tillegg Bosnia og Israel med, og i dag Tyrkia, og det var de jeg heia på. Eneste jeg savner er San Marino, Bulgaria og Malta. Men hva gjør det når hele Norden er med...MEN på en annen side så kommer jo poengen til å bli fordelt over hele Norden, så det var kanskje ikke så bra likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå