snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 og hvor mange dager tok det for den kom, hjalp den ..??
Mamma´n til A og F Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg bestilllte på sports-hoop.com. Men kan også bestilles på rockeringer.no. Jeg har den tyngste ringen, 5 ib. Den har nå gått opp i pris, så du kommer over tollgrensa. Men bestiller du en lettere, lønner det seg prismessig å bestille fra USA. Betalte ca 350( ca 500 fra Norge) Tok ca 2 uker å få den, men dette varierer veldig. Fra Norge får du den etter noen dager, tror jeg..... Jeg har gått ned over 6 cm rundt livet på noen uker!!!
Fiona- Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Jeg bestillte min fra rockeringer.no. Bestillte sammen med en venninne, da var det gratis porto frem til 1.juni (altså når man bestiller 2 eller fler ringer). Hadde ringen etter 2 dager. Og er super glad jeg bestillte fra Norge da det viste seg å være en feil med ringen, så den ikke satt ordentlig sammen, sendte de en mail, og fikk ny ring etter et par dager! Det er de samme ringene som du kan bestille på sports-hoop. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå