Gå til innhold

Hva synnes dere om dette lille huset da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve huset var greit - innvendig trengs det virkelig oppussing...

Skrevet

Det var ikke så ille syns jeg. Ville i førsteomgang ha malt panelen og lagt nytt gulv på stua. Og så etterhvert tatt badet, og da hadde det vært greit syns jeg.

Vi har slått fra oss idean om å kjøpe før jeg er ferdig utdannet fordi vi ikke finner noe under to mill, og det greier vi ikke å betjene med bare mannens inntekt. Men denne prisen er uproblematisk. Så vi vurderer faktisk seriøst og ringe banken i morra. Tenk å eie noe selv!!! Det er i alle tildelle større en leiligheten vår, og trenger myyye mindre oppussing en den leiligheten vi skal flytte inn i neste uke...

Så kan man jo oppgradere til noe større om noen år:)

Skrevet

Kan bli kjempe koselig det der :)

Men les takstrapporten nøye. Kjedelig med fuktskader. Så er det kjedelig hvis man må skifte taket og bokkledningen med en gang. Da blir det fort dyrt.

Skrevet

Altså, dette huset var jo PERFEKT mtp prisen da....(slik som bildene viser det i allefall)....Dere kan jo flytte rett inn..Dette er jo bobart..:)

Kjempe billig!!!:)

Skrevet

Det er en grunn til den lave prisen. Sjekk tilstandsrapporten nøye så dere ikke kjøper katta i sekken.

Skrevet

Mhm, og så er det 50 meter fra sentrum. Og mamma bor ti minuts gange oppover. Rett nedenfor huset ligger sjøen;)

Skrevet

Å lese den nøye er vel noe man bør gjøre uansett nå man skal kjøpe;)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Oj, kjempefint! Kosehus og inmari fint inne, synes jeg. Og prisen er strålende! Er elektrisk og bad opp til dagens standard burde du bare hoppe på.

Skrevet

Ikke alle som gjør det. Det er ikke lett for ufaglærte/erfarne å skjønne alt som står i en tilstandsrapport og hva det innebærer i kroner og øre.

Uansett: Huset så sjarmerende ut, men kanskje litt upraktisk med den bratte trappa?

Skrevet

Noe sier meg at vi har farlig annerledes smak, Sug Lut!

Ellers synes jeg du skal gå for huset... Selv har jeg kjempe lyst til å dra til Volda:):)

Gjest sug lut laserfnask
Skrevet

Hehe, ingen bombe det, nei. Men siden vi neppe skal bli skjærster og gifte vårs er det greit.

Skrevet

Jepp, vi har litt kompetanse rundt omkring blandt familie og venner, så vi lar vel de ta en titt først. Og så er ikke mannen min helt håpløs heller (jeg derimot....) :P

Skrevet

Ja, men da kommer du å besøker meg i det nye huset da rotta, så drar vi til volda og kjøper opp alle angrepillene, hilser på oldemor osv..

Skrevet

Det må være deilig! Slippe å leie inn en fagmann som skal ha betalt for å gjøre ordentlige vurderinger. Ønsker meg en praktisk anlagt mann jeg og! Kan jeg få låne din?

Skrevet

Hehehehe... Ja!! Jeg skal jo få møte oldemor:):) Dessuten må vi kjøpe opp angrepillene - åh, gleder meg kjempe masse!! Blir så koselig.

Og nei, men det er ikke så farlig å ha annerledes smak... Det er jo greit nok det, spesielt siden vi aldri blir sammen, så jeg kan overleve forskjellen.

Skrevet

Jada, bare og låne det. Men ikke gi ham mat, da blir du aldri kvitt ham..

Skrevet

hehehe... han skal få jobbe med kun takknemlighet som lønn!

Skrevet

Ser ut som om det ligger helt nede ved veien da. Kan hende det er en gate med mye trafikk....

Litt rart..Alle møblene i huset er fra Jysk...he he....ikke noe galt i det ,bare litt rart å se.

Skrevet

Ligger rett ved vei ja, men er ikke trafikkert.

Hehe, jysk ligger rett bortenfor, sikkert derfor:p

Skrevet

Mhm, ringte banken i dag tidlig. Det skulle selges inne klokka ti i dag, var oppe i 1.1mill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...