Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Bare lurær... Er det tilkoblet strøm eller er det en hjulvisp som miniaggregat?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hehehehehehehe, nei nå er det melkeskummer`n som kjører!!!! Og den begynner å bli sleten!!!!
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 HAHAHA, ikke rart det går litt trææææægt som vi sier "der nede"... Et knøttlite 1,5V batteri (er det i hvert fall i vår...) til å håndtere all trafikken her. Er det dette som er trafficing forresten?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 sånn som det høres ut skulle jeg tro det var telenor.............. håper du snart får medisiner til modemet ditt.den hikker noe voldsomt....;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Helt klart trafficking ja! For noe vanlig trafikk fising er det vel ikke.............hohoho...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Nå er det jo egentlig ikke noe modem:o) Men adsl levert fra Direct Connect. De eneste som leverte her utpå landet da vi flyttet inn. Og hjulvispen funker bra den, men DC leverer med håndvisp:o(( Så vi har bindingstid på et år, men lurer på om det ikke blir et dobbelt abbonement etterhvert. Holder på å bli gal....... Lurer på om de setter det på "halv styrke" når de går fra jobben:o)) Nei jeg gleder meg til vi kan bytte til telenor, for de har jeg kun godt å si om..... Bortsett fra barnearbeidere i Bangladesh.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Der rodde du deg pent i land msb, sånn helt på tampen av innlegget;-D Bortsett fra ja......;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Ja, de leverer i hvert fall et nett jeg kan stole på. Skulle jeg boikotta alt som driver med snusk... Veeeeeeeeeeeelll da kan jeg vel kutte ut mye:o)) Husker jeg boikotta fransk rødvin engang, husker ikke hvorfor:o( Men det varte ikke så lenge det da:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå