Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har inttrykk av at Pony skoene, er veldig små i størrelsen? Kan det stemme? Vesla bruker 22 i de nå, men har prøvd en del andre sko i 22 og hun SVØMMER i dem. Geoxxene datt av igjen når hun skulle gå med dem!
St.Sunniva Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Her har vi str 20 i Ponny joggesko og str 20 i Geox sandaler...så de er ganske like iallefall
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Hmmm... Merkelige greier. For bare sånn siden kreket mitt har skodilla så tok vi en tur på skobutikken i går, prøvde ørten par, og INGENTING passet henne i de størrelsene jeg trodde hun brukte:p Litt kjedelig. Jeg har nemlig lagt bort en masse sko i str 20 og 21 som jeg ikke trodde passet henne lengre, siden målesålen i Ponny skoene påsto det. Men så viser det seg jo at hun faktisk fremdeles bruker str 21 og det er litt stort. Hmpf...
ScaryMama Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Nikolai bruker 23 i ponny støvlene, men det virker som han egentlig er en størrelse 22. Men er litt usikker, for adidas joggeskoene er 23, men adidas sandalene som jeg akkurat kjøpte måtte han ha i 21. Forvirrende? En smule...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå