Sjokoladefrik Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hva skal lillebror/ lillesøster hete??? Vil helst ha et norrønt navn siden de fleste i familien har det, men finner ikke noe vi begge liker. Evt gammelt norsk navn. Har lett i gamle innlegg og statistikker, men ingen navn som stråler mot oss... Trenger gode forslag!
nr.4 i oktober Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Her kommer mine forslag Gutt: Åsmund, Trym, Brage eller Mattis. Jente: Alva (det hetter min mellomste datter) Embla, Sunniva, Nanna. Lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå