lillegutt mars o7 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Både gleder og gruer meg meg litt.Er jo litt sentimental av meg da ;-) Vi har bodd i denne leiligheten i 3 år nå,og det er vårt første hjem sammen..Men gu hvor herlig det skal bli med enebolig =)=)=) Hadde befaring med byggefirmaet idag,og så fikk vi en Evasolo kaffekanne i innflyttningspresang =)=)=) Heldige vi =)=)=) Så nå er det sannsynligvis den siste natten i leiligheten.(kan være vi ikke sover i huset før natt til søndag.) Og lekeplassen rett ved huset vårt holder på å bli fikset opp =) JIPPI =)
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 koslig å bo litt avsides da =) ser det for meg,med klærne hengende ute,og derenyter en kaffe i hagen.. hiih =) koslig =)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Oj, har dere bygd nytt? Grattis med nytt hus!!! Det er så kjekt å flytte inn i helt nytt:)
lillegutt mars o7 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Tjaa,er landet for meg,men kanskje litt mer sentralt for andre ;-) He,he ;-) Neida,flytter litt utpå jæren,og det skal bli deilig å henge klær ute til tørk,sitte å høre fuglene kvitre ,mens jeg koser meg masse med mannen min og Lillegutt =) Bedre enn eksos og bråkete naboer midt i sentrum!
lillegutt mars o7 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2008 Ja,helt nytt =)=)=) Takk takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå