Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 For at jeg ikke skal kaste vann i hue på han som sover på sofaen akkurat nå......!!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 "henter vann å,,,ups" "tenker vi tar beina fatt ja" C",)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Den som sover synder ikke :-D En god grunn: Ha bråvåkner og fortyrrer dibbetiden din han vil alikevel ikke rydde,snekre ++ det vedder jeg høyrearmen min på..!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 SNUBLET DU!!!!!!!!!!!! MED BØTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Altså gjøre noe fornuftig i våken tilstand...........
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Noen som vil vedde mot min høyrearm eventuelt skulder? Vedder om hva som helst!! Vimsemamma!!????? ANYONE!!???
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 hahahahahahah,neeeeeida,,,,han gjøkke en DRITT i våken tilstand ser du!!! Men ja,,,jeg tok et egg glass med vann,heheh (dere får frem drittungen i meg) Han snøfta og snudde seg bare ;o)))
♥Snulder Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 hmmmm.... jeg trenger en j...a god grunn til å slippe unna alle oppgavene før konfirmasjonen... Så jeg tilbyr meg glatt å overta skulderen din Karomamma.... La oss si frem til mandag 2. juni?????
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Hmmm... jeg får altså en stressnakke i retur....?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 hehehehe nå var det jeg som vedda høyrearmen min ! Du få vedde en fot eller noe i stedet........hehehe.........nå begynner jeg å bli trøtt her, ler av alt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Hihihihihihihi...........rampejenta!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 Jeg kan bytte bort hele kroppen, bare jeg får beholde tankene mine og alle skoa:-) Men bare frem til 6.juli!
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Du må nok til med minst et litermål. Et eggeglass du lissom... Hvis han har litt store ører eller nesebor, er det jo ikke mer enn til å fylle opp hølet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. mai 2008 #19 Skrevet 22. mai 2008 Du er ikke alene om akkurat det Vimsis:-))
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #20 Skrevet 22. mai 2008 ikke søren heller.jeg gidder ikke tørke opp igjen!!! Eller,nese og ører jaaaaa............ knegg knegg
Reveenka Skrevet 23. mai 2008 #21 Skrevet 23. mai 2008 Haha, der ville vell gjerne bytta med meg alla samma tenker jeg - det ække hver dag du bare er atten, lissom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå