Gå til innhold

Jeg trenger svar!!! Vær så snill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en gutt 5.august og satt inn spiral. Mensen har så og si fortsatt som vanlig. Men de 2 siste gangene har den vært bare brunutflod. Jeg merket her om dagen at den ene brystvorten var sår og tørr, og nå fikk jeg samme ryggsmertene som da jeg var gravid når jeg lgger på sofaen, aldri fåttt det ellers. samme med lignende smrter foran og bak. i tillegg har jeg fått tilbake akkurat samme humøret (sur og deppa for alt og ingneting) som da jeg gikk gravid . dt eneste som ikke er som sist er at jeg er kvalm.

Er jeg bare nervøs og derfor føler jeg dette? Eller er noen som helst jangs fo at jeg er gravid igjen?? Dere ber meg nok ta en test :) men hva tror dere?? Er det sannsynlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kommer det, hehe: ta en test for å være sikker du :)

Meeen, ingen prevensjon er vell 100% sikker? Så muligheten er jo der.

Du har vært gravid før, å vet hvordan kroppen din oppfører seg under ett svangerskap, så det virker jo sannsynlig sånn sett at du er det.

Lykke til, håper utfallet av testen blir som du ønsker det :)

Skrevet

Takk for svar:) tørr ikke nevne noe for sambo for da tror vel at det har tilta for meg. Jeg er så utrolig trøtt og sliten om dagen og og veldig surrete og deppa. og hatt rare føleleser i amgen. Men det er ikke antydning til amge eller noe.

Håper ikke jeg er det for jeg skal begynne å studere til høsten og har jo drukket, røyket og tatt masse sol i det siste. Jeg gjorde ingen av delene før, under eller mens jeg ammet. Hadde jeg vært det nå hadde jdeg fått så dårlig samvittighet og hatet meg selv for restenav livet, og jeg tror ike jeg hadde klart å fjrne det selvom det absolutt ikke paser med en til :( hudff huff... nå begynner jeg å lure på om jeg inbiller meg dette og at jeg begynner å bli rusk..

Skrevet

dytter litt på denne. føler jeg trenger noen å prate litt med

Skrevet

Akkurat det med drikking og røyking tror jeg maaange gravid gjør før de vet noe. Legen min sa til meg at så lenge du ikke er alkis, å drikker hver dag før du finner det ut, så går det somregel bra :)

Hvor lenge har du hatt symptomene? Hvis du har gravid har du peiling på hvor langt du kan være på vei?

Det kan jo bare være at faktisk ER sliten, å det blir ihvertfall jeg sur og grinete av.. Så eneste som kan gi deg svar, er en test.

Vent med å bekymre deg til du vet sikkert! :)

Igjen, lykke til!!

Skrevet

takk :) fikk første tanken for et par uker siden, etter det har jeg følt mer og mer. har hatt mensen (brun utflod) etter det (forrige uke).

Jeg får prøve å få tatt en test.

Det passer absolutt ikke nå...

Skrevet

Heisann;-)

Eg hadde hormonspiral i tilsammen 7 år... I alle desse åra har eg vore mensfri stort sett. Det nærmaste eg kom mensen i desse åra var litt brunlig utlod... Så pris deg lykkelig over at du mest sannsynlig er på vei til å sleppe unna den månedlige ubedne ufyselige tante rød!!

Men for all del.. eg er jo ingen lege eller helsesøster så ein test eller legetime er kanskje ik dumt;-)

Lykke til med studiane!

Skrevet

takk :) og det med mensen og spiral vet jeg så jeg har tenkt ddet også, men når jeg har merket andre ting. jeg går sikkert bar eå innbiller meg tng.

lykke til med dere og forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...