Gå til innhold

Noen som kan titte her litt??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei venninne av meg har den! Jeg synes det er kjempefint og ville valgt det selv om vi hadde hatt plass! Men vi må kjøpe sånn som vi kan flippe opp og ned fra veggen. Som vi må ha på badet.. hehe, mye styr å få barn og ha liten plass gitt ;)

Men den du har valgt ville jeg gått for altså!

Den er så fin!

Skrevet

synes den serien der er kjempefin, har tenkt å kjøpe sprinkelsenga og kanskje også stellebordet. I tillegg til at det er fint så er det jo veldig rimelig også :) Artig å handle babytinger hihi.

Skrevet

Jeg har kjøpt akkurat denne. Kjeeeempefin! Og så er det plass til sånne fine kurver under. Den virker veldig stabil og stødig, og man kan jo også skru den fast i veggn (noe som anbefales). Når babyen er ferdig med bleieperioden, kan man ta av stellebord-delen og bruke den som bare hylle. Jeg kjøpte sånn oppblåsbar stellepute fra IKEA som jeg la oppå, genialt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...