1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg folder mine hender små I takk og bønn til Deg La alle barn i verden få Det like godt som meg Vern alle med Din sterke hånd Mot fattigdom og død Og hjelp små barn i alle land Så ingen lider nød La ingen krig og sult og sott Få gjøre oss fortred La alle leve trygt og godt I frihet og i fred
mosegrisen Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg folder mine hender små I takk og bønn til deg. La alle barn i verden får det like godt som meg. Det er iallefall den versjonen jeg har hørt:)
Lille lykke:) Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 "jeg folder mine hender små, i takk og bønn til deg, la alle barn i verden få det like godt som jeg.".... no sånt:P vet ikke om det er flere vers.....
mosegrisen Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Hehehehehe, og jeg som trodde det bare var det lille verset på den... Da lærte jeg noe nytt i dag også
MammaCecilie Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Hmmm.. Jeg prøvde å søke det opp på internett. Fant denne av Thorbjørn Egner. Er det den?? Jeg folder mine hender små I takk og bønn til Deg La alle barn i verden få Det like godt som meg Vern alle med Din sterke hånd Mot fattigdom og død Og hjelp små barn i alle land Så ingen lider nød La ingen krig og sult og sott Få gjøre oss fortred La alle leve trygt og godt I frihet og i fred
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå