Karomamma Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Ikke mer å si om den saken. Og nå har det jo blitt så koselig der!! Uten julelys, med masse nye planter Greit å bli kvitt julelysa og plæstikgranbaren, egentlig...
♥Snulder Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hehe... blir med deg ut en tur jeg:=) Pappaen min har høytrykksspylt terrassegulvet i dag... så nå kan jeg gå ut uten å få grønn hus-mugg under føttene;=/
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 nei vettu hva....alt for kaldt å luske på verandaen på kveldstid!!! Planta jeg å...I to spann...hehe
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har jukseplanta (plantene i potter oppå lecakuler og ingen jord...) Og så har jeg toppa heile driden med noen aldeles NYDELIGE røde pelargonia som er kjøpt på Åhlens.... Ser strålende ut!! VIPS VIPS!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 jepp,her skal det trikses også,en dag.... Fikk ti stemor av gubben her en dag...Di måtte jo plantes ned.Pynta opp da ;o) Å unte meg kafesett på den minst brukte verandaen vår.Så der sitter jeg når jeg har fryktelig lyst på røyk.(men ikke får...)
Karomamma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2008 Du er flink!!! Jeg sitter på verandaen nå, jeg
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Å jeg drømmer om å kunne ta en festrøyk...... for her inne er det fest,sant???????????? 4mnd nå den 25........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå