Gå til innhold

Juhuu! Verandaen, here I come :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke mer å si om den saken.

 

Og nå har det jo blitt så koselig der!! Uten julelys, med masse nye planter :)

 

Greit å bli kvitt julelysa og plæstikgranbaren, egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... blir med deg ut en tur jeg:=) Pappaen min har høytrykksspylt terrassegulvet i dag... så nå kan jeg gå ut uten å få grønn hus-mugg under føttene;=/

Skrevet

nei vettu hva....alt for kaldt å luske på verandaen på kveldstid!!!

Planta jeg å...I to spann...hehe

Skrevet

Jeg har jukseplanta (plantene i potter oppå lecakuler og ingen jord...) Og så har jeg toppa heile driden med noen aldeles NYDELIGE røde pelargonia som er kjøpt på Åhlens.... Ser strålende ut!!

VIPS VIPS!

Skrevet

jepp,her skal det trikses også,en dag....

Fikk ti stemor av gubben her en dag...Di måtte jo plantes ned.Pynta opp da ;o)

Å unte meg kafesett på den minst brukte verandaen vår.Så der sitter jeg når jeg har fryktelig lyst på røyk.(men ikke får...)

 

Skrevet

Du er flink!!!

Jeg sitter på verandaen nå, jeg :)

Skrevet

Å jeg drømmer om å kunne ta en festrøyk......

for her inne er det fest,sant????????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4mnd nå den 25........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...