Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Hvordan ville du reagert hvis du kom inn på et helt vanlig bad i et helt vanlig hjem, der det var dusj, do, vask og ....pissoar? Her er det steile fronter i oppussingshelvete. Mannen mener at det er originalt, praktisk og hygienisk. Jeg mener det er ekkelt, ekkelt og ekkelt. Skal jeg gi meg på denne?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Nei, vet du hva, jeg tror bare at han ikke gidder å legge ned lokket etter seg! Jeg ville aldri hatt det..
blond Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Under forutsetning av at han vasker det, kanskje? Mulig han gir seg da.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Jeg tviler... Kanskje jeg må legge nytt kjøkken i vektskåla?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Nå sitter han her og mumler om lite autoritativt forum, bare damer jo
IgglePiggle Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Mannen min og ville ha det. men da sa jeg bare at jeg ALDRI kom til aa vaske den og da ga han seg gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå