tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har sykluser på ca 24dager. Fikk siste mens 30.april, altså venter jeg ny ca 23.... Testet positivt idag, men da er jeg jo bare 3+1....går d an å teste så tidlig positivt???
Guttemamman:-) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Siden du har så korte sykluser kommer jo eggløsning tidligere hos deg enn hos andre...og siden du venter (eller ikke venter da....) mens i morra er jo det fullt mulig!! Tror jeg sier gratulerer jeg:-)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2008 Takk for svar:) testa akkurat med clear blue, og der kom det opp gravid... så nå må jeg bare tro på det. Kan ikke tro vi skulle være så innmari heldig. Sender masse lykkeønsker til alle sammen her, så tripper jeg inn på 1.tri....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå