Gå til innhold

Går det an?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sykluser på ca 24dager. Fikk siste mens 30.april, altså venter jeg ny ca 23.... Testet positivt idag, men da er jeg jo bare 3+1....går d an å teste så tidlig positivt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du har så korte sykluser kommer jo eggløsning tidligere hos deg enn hos andre...og siden du venter (eller ikke venter da....) mens i morra er jo det fullt mulig!!

Tror jeg sier gratulerer jeg:-)

Skrevet

Takk for svar:) testa akkurat med clear blue, og der kom det opp gravid... så nå må jeg bare tro på det. Kan ikke tro vi skulle være så innmari heldig. Sender masse lykkeønsker til alle sammen her, så tripper jeg inn på 1.tri....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...