Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ble dumpa av min første kjæreste i 9. klasse fordi jeg hadde snakket med en annen gutt Deretter ble jeg dumpa av min andre kjæreste fordi vi ikke hadde noe til felles, jeg var vel enig i hele dumpinga Min kjæreste gjennom 15 måneder dumpet jeg for litt over 3,5 år siden fordi vi bare ikke fungerte og jeg mistet følelsene for han. Nå håper jeg jeg aldri blir dumpet eller må dumpe noen fler. Er sammen med drømmeprinsen :-)
*ale* Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Ble dumpa av en dude i 8. tror jeg det var.. siden har jeg dumpa....oida.. noen... hehe.. 5 alvorlige.. dvs alvorlig for de.. to av de skulle ta livet sitt etterpå, to stalka meg skikkelig i flere år....
mam <3 Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Har dumpa far til barnet mitt som jeg var sammen med i 4 og et halvt år.. Ble dumpet av en kis når jeg var 13, men det gjelder virkelig ikke.
LisaColli Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 kan vel si at jeg har hatt 4 "seriøse" (eller egentlig ikke:P) forhold før sambo. jeg dumpet 3 av dem, og 1 dumpet meg. tror han ville være singel og leve livet (ha med seg ny dame hjem hver helg).
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 jeg dumpet en i 7 ikke det at det var så mye:P hehe ellers ble jeg dumpa av en i 10ende.. men nå har jeg jo funnet drømmemannen så=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Sånn etter barneskolen?! Ingen dumpet, og ikke blitt dumpet=) (ble sammen med sambo når jeg var 16)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ble dumpa når jeg var.....hmm....14? Da hadde vi vært sammen i 1 år og 3 mnd og 22 dager, faktisk! Dumpa en fyr etter 2 år... Også har jeg blitt dumpa av det jeg engang trodde var #1 (helt til jeg traff han jeg er sammen med nå) Jeg dumpa faren til jenta mi. Også alle disse ungdomsskoleflammene.... de tels ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå