LisaColli Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hvordan får man betalt utestående beløp? får man regning? ser ikke noe alternativ for å betale det på "min side" der jeg ser saldo osv.. jeg har Visa Gold fra Santander Consumer Bank (gebyrfri.no).
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Du får nok regning etterhvert:) Og tror at dersom du betaler hele beløpet på engang trenger du ikke betale renter på det:)
snartmammapåny Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Har visa gull fra Sparebank1, vil tro det er ala det samme. Jeg får regning med forfall den 15. hver mnd. (dato jeg selv har valgt). Når jeg har brukt kortet så venter jeg på regning og så betaler jeg ned alt sammen, da slipper jeg å betale renter. Dersom jeg ikke vil betale ned alt kan jeg betale ned så mye jeg vil (minimum 250kr). Det som gjennstår blir overført til neste mnd pluss de rentene som forløper. Så får jeg ny regning måneden etter..osv..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har den og jeg får regning på mail! Ikke i post! Så betaler man det utestående der når den kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå