Anonym bruker Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 Det er jaggu sant! Blir alltid dårlig i magen.... skikkelig uvel.
babygullz <3 vilde Skrevet 22. mai 2008 #27 Skrevet 22. mai 2008 En sjelden gang i blandt, så kan d være godt..MEN, det er og forblir søppelmat! Kroppen min blir helt uggen og jeg føler meg dritekkelt og fettete både i hud, hår og tarmer etter å ha spist det, og lbir fysisk dårlig den dagen et mcdonalds måltid er inntatt iallefall... men isen på mc donalds, den er best da!! daaym!":D
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2008 #28 Skrevet 23. mai 2008 Det var det jeg trodde. Mange som ikke er så beigestra for Mc Donalds. Men det er rart at så mange spiser der. Da tenker jeg på flere steder på, alltid fullt av barnefamilier og andre. Hvorfor ikke velge et annet sted med bedre mat. Boikott hele mc donald`s så blir det ikke så mange av disse restaurantene. Det bygges jo stadig nye. Og barna våre får jo fast food inn med morsmelk. Hilsen HI som er imot fast food og eksplosjon av fedme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå