Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Noen som har hørt noe om den? Neg eller pos?
carmelasoprano har født:) Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Vi har den, er veldig fornøyd med den.
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Min datter på 2,5 år har Elias redningsvest. Hun skulle absolutt ha den, så da fikk hun den. Jeg synes den er praktisk og fin:-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 .. hvis det var denne du mente: http://www.sikkerhetsbutikken.no/stores/sikkerhetsbutikken/images/prodimages/large/452135-466689.jpg
KinemorTil3 Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 vi har elias redningsvest til minstejenta på nesten 2. har vært veldig fornøyd med den helt til sist gang vi var på fisketur. hun vandra rundt (et lite stykke unna havet) sammen med storesøsknene sine med vesten på. jeg ville ikke ta den av henne i tilfelle hun kom ut på berget til meg. (jeg var like ved) tilfeldigvis gikk jeg bort til barna for å se hva de holdt på med. jenta mi hadde funnet en LITEN dam med vann hun plukket i, og mens jeg sto å så på datt hun plutselig fremover og ned i dammen slik at bare ansiktet lå under vann. dammen var bare ca 2 cm dyp, men pga vesten kom hun seg IKKE opp!!!! tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde stått der!! men, som sagt. vi er veldig fornøyde med vesten med unntak av at den er veldig "stor " i skjermen rundt hodet. men det er sikkert en funksjon som er bra dersom ungen faller i dypt vann. min erfaring er å ikke la barna leke i den. den hindrer dem fra å røre ordentlig på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå