Gå til innhold

Noen med Silver Cross vogn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelige å se på, men utrolig upraktiske da :)

Jeg lå i sånn når jeg var liten, og mamma syntes den var et mareritt. Vanskelig å få plass til i bilen, hun fikk aldri plass på bussen osv :)

Men lekker er den ja.

De har den på barnas hus og fru lyng.

Skrevet

Tenkte akkurat på Barnas Hus;-)

Tror ikke kjæresten er helt keen på en såpass upraktisk vogn, nei, men jeg har mine drømmer:-P. Synes de er helt rålekre, og en venninne av meg har nettopp fått en liknende. Da får vi evt. ha en annen vogn til byturer og bilturer. Bor ganske sentralt, så trenger egentlig ikke ha den så ofte i bilen.

 

Takk for svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...