Søtmons Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har ei tulle på 8 mnd. Hun er ganske aktiv, krabber rundt så fort hun får mulighet pg bena går som trommestikkere ) Problemet er at hun spiser utrolig lite, hun veier bare 7,5 kg. Jeg har prøvd alt av grøt, middager, brødskive, fruktpureer, morsmelkerstatning men hun vil ikke ha. Jeg ammer henne men jeg har ikke så mye melk at hun får dekket energinivået bare gjennom dette. Er det noen med erfaringer der ute som har gode råd?
Kjukka Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Jeg lurer også... Har ei snuppe på snart 7 mnd., og hun nekter å spise noe annet enn mme! For en mnd. siden, så spiste hun grøt på kvelden, men nå er det såvidt jeg får inn to skjeer. Skal heldigvis på helsestasjonen på mandag, så jeg får høre da
Fru Hyggestund Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Min gutt på på 9 mnd er også småspist. Han beveger seg enda ikke så mye, men legger likevel dårlig på seg. Veier 7750 g og er 72 cm lang. Spiser 6-8 brødskiver per dag, samt litt middag og litt frukt. Grøt nekter han. Pupper 3-4 ganger per dag, men der kan det ikke være så mye igjen, spør du meg. Vet ikke om han spiser lite eller ikke, men han legger i hvertfall dårlig på seg og er jo tynn fra før av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå