Gjest Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 hvordan går det snupps? har du en dag til uken å finne på noge? gå en tur f.eks.? ble litt sent på oss den dagen ja.. dumt at vi ikke rakk tur!
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Ah. Tastatur, ikke sms. Tenkte opprinnelig på personlig melding, men dette går bra. Ikke så personlig, men bra. Hadde vært kjekt det! Mmmm, gå tur! Hvor da? Har ikke bil denne uka tror jeg. Men kanskje når "bestefar" er tilbake i Oslo. Svigermor trenger jo ikke bilen, for hun er jo bortreist (gleder meg til i morgen!!!!) Skal gi beskjed om jeg har den! Eller hva?
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 okidoki nå venter jeg på sambo til bestevenninna mi som skal komme med salgsmelding .. litt sent å komme med det nå men :/
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 skal høre med venninna mi linda om hu vet om noen fine plasser å gå tur.. eller så har vi ett vann rett ved meg her! (ved togstasjonen) som har kjempefin tursti =) (trenger ikke gå helt rundt for det tar laaaang tid). Ja,fine fine bilen jeg kommer tilbake fra kr.sand på søndag (vi må til danmark for ståle har ikke røyk!) men neste uke er jeg veldig klar! =)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 yupp... venninna til sambo skal kjøpe bil av samboeren til venninna mi
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Haha! Reise ens ærend til danmark for å kjøpe røyk? De mannfolka, de mannfolka... Men det kan kanskje gjøre dere godt å reise litt sammen. Alene, dere 4? Vann og tursti er herlig! Og det er ingen skam å snu ;-)
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #10 Skrevet 22. mai 2008 Måtte lese den et par ganger før jeg forstod den, ja. Sliter litt med sånne "broren til moren til min søsters fars svigerbror", greier (hva er svaret på den, tro? - en liten oppgave på kveldsquisten)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #11 Skrevet 22. mai 2008 ja,du vet.. når de er røyksugne så må man ty til billig tobakk! det blir oss 3 (meg,han og minsta) for nemi skal til noen andre akkurat denne helga.. trist når jeg først får henne hjem men det går nok godt skal du se.. er 3 helger til hu skal tilbake dit og da får vi 3 uker sammen blir jo mye kluss når 17.mai er på en helg..
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Ja, det var litt surt, men som du sier er det overkommelig. Kan tro det skal bli godt å se henne i natt/i morgen tidlig! Blir helt varm av tanken! Foretrekker 17. på en ukedag, ja. Er sikkert ikke alene om det!
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 ja,tror ikke jeg leverer henne så alt for tidlig .. nå tror jeg at han M kom også. får åpne døra jeg då
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 Jepp, jepp! Jeg skal skifte sengtøy nå, så det passet fint :-)
Gjest Skrevet 22. mai 2008 #15 Skrevet 22. mai 2008 var ikke han allikevel ! så tror jeg henter dyna og puta mi og legger meg på sofaen
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #16 Skrevet 22. mai 2008 Gjør det. Og nyt den SVÆRE tv'n din ;-) Nei, nå må jeg faktisk komme meg opp av stolen og skifte sengtøy, I'll be back!.... 1...2...5... opp!
mamamaren Skrevet 22. mai 2008 #17 Skrevet 22. mai 2008 Nei, nå er det god natt på meg. Skal opp om 6 timer... Godnattklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå