ormeynglet Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Har akkurat kommet fra 3d-ul, og det må jeg si var en skuffende greie. Var inne totalt max 15 min, og fikk ingen bra bilder fordi hun lå med ansiktet innover. Hadde vel kanskje trodd legen ville prøvd litt lenger for å få henne til å snu seg eller noe da men.. Vel,vel, alt var bra og kjønnet ble bekreftet enda en gang, så jeg er jo fornøyd med det selvfølgelig, men resten var vel lettvindt syns jeg. Mulig jeg er kravstor, men var ikke det veldig kjapt gjordt? Hvor lenge har dere andre vært inne når dere har hatt sånn 3d-ul?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 vi var vell inne en halvtime men mesteparten av dn tiden brukte hun vanlig ul.. men har lagt ut bilder på hjemme sia mi:) var i uke 22. www.grysom.piczo.com
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Jeg var veldig fornøyd med min 3D UL.... Jeg var inne tre kvarter jeg, så jeg syntes 15 min var veeeeeldi kjapt... mye betalte du for det?? jeg betalte 800,- og fikk cd med med 40 bilder og film snutter.. Fikk utskrift av noen av bildene som var best og det var store flotte farge bilder...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 første gang var vi inne i nesten en time, styrte på fordi snuppa ikke var særlig samarbeidsvillig for å si det sånn..fikk alikevel med masse bilder, cd med film osv. Fikk gratis time en uke senere fordi ul-legen syntes bildene var for dårlige, og neste gang var vi inne i tre kvarter ca før hun klarte å få til skikkelige bilder (ikke mye mer samarbeidsvillig denne gangen gitt). Så er veldig fornøyd med servicen iallefall
Tonen Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Det var jo kjipt hvis du betalte mye for det kvarteret, men snart får du jo se babyen din i virkeligheten? Jeg har ikke helt skjønt dette med 3D og ekstra ultralyder bare fordi man vil se babyen sin. Jeg har overhodet ikke vurdert ekstra ultralyder med mindre det hadde vært medisinsk grunnlag for det. Det er ikke helt avkreftet at det ikke kan ha senvirkninger som kan oppstå feks i voksen alder. Syns egentlig babyen skal få være i fred der inne, og heller vise seg frem når tiden er inne...)
Gjest mooby21.juli:) Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg ble også skuffet. Han lå med hodet nedover og inn mot ryggen. Vet det er gutt, men han klarteå skjule kjønnet også. Så vi så absolutt ingenting. Hehe:) Men slapp å betale full pris da. 750kr betalte vi. Var i uke 29.. Var vel ikke inne mer enn 15 min vi heller. Men sånn kan det gå.. fikk beskjed på forhånd om å ikke ha noen forhåpninger ettersom de ikke alltid lå rett til..
ormeynglet Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2008 Joda, var jo forberedt på at hun kunne gjemme seg for oss. Men fikk liksom litt sånn samlebånd-følelse av hele greia. Har aldri prøvd 3d før, så tenkte vi skulle gjøre det denne gangen siden dette sannsynligvis blir den siste bebisen vår. Tenkte også at det kunne bli litt gøy for eldstejenta som snart blir 3 å få se bilder av bebien i magen til mamma. Spiller egentlig ikke så stor rolle, men man gleder seg jo litt likevel. Uansett, så er det ikke så veldig lenge før jeg får se henne selv, og det er jo bedre enn alt!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 så kjedelig. vi ble veldig fornøyd. vi var på ultralydklinikken i sandvika. vi hadde 3 kvarters time og betalte 800kr. fikk med 50 bilder hjem. min også hadde litt nein og armer i ansiktet, men jeg fikk bare beskjed om å legge meg på siden og litt sånn for at han skulle snu seg. for han som tok ul ville jo gjerne vi skulle få bra bilder. så da gir han seg ikke før vi får det. så da måtte jeg bytte stilling. men sist var vi på majorstua og der var det inn og ut igjen med dårlige bilder. ikke like lang time og han tok seg ikke tid til å få babyen til å ligge riktig heller. så vi dro ikke dit denne gangen nei. dyrere er det også.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 Det var synd! Vi var inne i 3 kvarter, fikk mange supre bilder og han tok seg god tid til å forklare. Vi var hos kvinnedoktoren i tønsberg/nøtterøy. Fikk en filmsnutt også, med nydelig musikk som viser gutten i magen iherdig prøvende på å få tak i tåa si:) Betalte 850 kroner. Han sa selv at mange andre private klinikker ikke gjorde noen forsøk på å vekke babyer eller dulte til de for å få de til å forandre stilling.men at han gjør det om det skulle være nødvendig:) Anbefaler han!
Miss Dynamite Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 hører egentlig ikke hjemme her men *sniker litt* Og connie79*fødeklar!* kvinnedoktoren er super =) jeg har gått til han flere ganger i svangerskapet. Er han som "hjalp" meg til å få spira.. han er så utrolig hyggelig, og hjelpsom. Var der på 2d i uke 16, og han dytta og sto i bare været, for jeg ville vite kjønn.ei jente..hehe og da tok han 3d,bare for å være hyggelig =) finnes det noen bedre? Hehehehe
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 Hvis dette er noe dere har betalt for ville jeg ringt og hørt jeg. Vi var på Sandvika, og første gang så lå han slik at vi ikke fikk sett så mye. Han prøvde likevel i alle fall en halvtime å få snudd litt på han. Men fordi vi bare fikk 3-4 bra bilder av ansiktet, så fikk vi komme tilbake på ny time. Var det 3 uker senere, og da var vi inne i over 45 minutter, og fikk en kjempeopplevelse! Hadde med de to barna våre også, for eneste dagen det passet så var det planleggingsdag i barnehagen. Men det var kjempegøy for alle, vi fikk masse gode bilder, og mange filmsnutter også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå