simba>>>3gutter Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Nå er jeg lei av å gå å vente, men må vel belage meg på noen uker til. Har ul termin 2 juni og mens termin 14 juni. Har vært sykemeldt siden januar pga bl og har derfor hatt allverdens tid til å forbrede meg på at det skal komme en ny i familien. Har snart gått igjenom alle kjeriingråd som finnes for å sette i gang, men det eneste jeg oppnår er masse kynnere, ja jeg vet at den ikke vil komme før den er klar, men det er vel lov å håpe. Skal pusse vinduer i morgen, det hjalp hvis min mor med meg, men tro er så som så. Med nr 1 ble jeg satt i gang tre uker før tiden på sf, så jeg har ikke noen tegn fra da som kan si om ay noe er i gjerde. Men jeg har hatt veldig mye energi i det sistet untatt i dag, vært slapp og trøtt og litt rar i magen, kvalm og urolig. Ellers er det masse liv i magen. Blaah, uff dette var mye syting. Godt vi skal i selskap på lørdag får noe annet å tenke på enn om hva er det er noe som er på gang hver gang det er noe bevegelse eller noe annet som skjer i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå