Mamma for 3<3 Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har så J...... vondt i magen. Hadde pos EL test i går og regner med at jeg har EL nå.For første gang i mitt liv trur jeg. om det er det da?? Jeg vet som sagt ikke åssen det føles? men det føles ut som intense mens smerter nederst i magen, litt på siden. Gjør vondt å bevege seg og gå rundt så prøver å holde meg mest mulig i ro.. Men er dette normalt???
tussemor5 Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Heia!!!!!!!! Stakkar deg da. Hørtes ikke noe godt ut. Jupp, dette kan være normalt. Jeg bruker å ha mens lignende smerter ved EL, de er ikke fullt så vonde som mens smerter,men dog vonde og når det begynner å tukkle med eggstokkene i tilegg, da får jeg vondt på siden også. Kan jo kanskje være ett tegn på at egget har truffet på en svømmer da og snur for å komme seg tilbake til livmora...jeg har brukt å ha vondt i eggstokkene mine ved befruktning.....
Mamma for 3<3 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2008 snur for å komme tilbake til livmora? hmm..er det ikke dit de er på vei fra eggstokken da? føles ut som jeg har vondt i egglederen, men dette er bare noe jeg tror, vet jo ikke med sikkerhet. Takk for at du svarte:) Håper du har rett, at det er noe på gang inni der!
tussemor5 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Sorry...sitter her litt i svime og drev å så for meg masse rare geier bar også kom det litt feil ut... Lykke til, håper spira er på tur "hjem"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå