3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Tennis:) Venner og resten av familien også så klart, men hvis du tenkte på fritidsaktiviteter så er det tennis som er greia her:)
Kaffemocca Skrevet 22. mai 2008 #3 Skrevet 22. mai 2008 Leser, spiller fotball, jogger også blir det en del tv titting da:-p
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 22. mai 2008 #4 Skrevet 22. mai 2008 Er spinning instruktør. Pluss at jeg er veldig glad i rødvin og drikker rødvin med en gjeng jenter 1 gang i mnd
Gulosten™ Skrevet 22. mai 2008 #6 Skrevet 22. mai 2008 Jeg har en stor hobby utenom å være sammen med venner og familie, og det er å forgude Josh Groban Den Store. Hehe.
mam <3 Skrevet 22. mai 2008 #7 Skrevet 22. mai 2008 Jogging og jåling. Også drikker jeg mye øl i anledning sommern..
piano♫ Skrevet 22. mai 2008 #8 Skrevet 22. mai 2008 Spilling, dirigering, frivillig musikkliv (organisering av festival mm) og politikk.
susemor-3 små Skrevet 22. mai 2008 #9 Skrevet 22. mai 2008 Egentlig ingenting. Har hverken tid eller overskudd.
Gunni_2 Skrevet 22. mai 2008 #12 Skrevet 22. mai 2008 Taekwondo, sitter i styret i klubben i tillegg, leser masse, styrketrening og litt foto
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 22. mai 2008 #13 Skrevet 22. mai 2008 Jeg trener så og si nesten daglig. Og så møter jeg venner i ny og ne.
hit og dit Skrevet 22. mai 2008 #14 Skrevet 22. mai 2008 eksamenslesing. På andre tider av året, så går eg tur med bikkja, møter venner på kafe, broderer, pusler, ser TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå